مجله پزشکی دکتر شکیب

مجله پزشکی دکتر شکیب: آموزش نکات پزشکی و سلامت

مجله پزشکی دکتر شکیب

مجله پزشکی دکتر شکیب: آموزش نکات پزشکی و سلامت

مجله پزشکی دکتر شکیب: آموزش نکات پزشکی و سلامت با دکتر شکیب به صورت کاملا سالم و مورد تایید

۱ مطلب در جولای ۲۰۲۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

ویتامین ای ۶۰۰ واحد هلث اید

ویتامین ای ۶۰۰ واحد هلث اید : یکی از دیگر از محصولات تقویتی داروخانه اینترنتی فردامارکت است، شما می توانید برای جلوگیری از ضعف بدنی و همینطور افزایش ویتامین های ضروری بدن از این نوع مولتی ویتامین خارجی استفاده کنید.

کمک به بهبود سیستم گردش خون
حفظ سلامت قلب و پوست

روش مصرف

افراد بالای ۱۲ سال روزانه ۱ عدد کپسول بعد از غذا مصرف نمایند.

هشدارمصرف

در دوران بارداری و شیردهی با نظر پزشک مصرف شود.
این مکمل حاوی سویا می باشد، در صورت ابتلا به آلرژی با پزشک مشورت نمائید.

قرص ویتامین e
کپسول ویتامین e: ویتامین ای، یکی از مهمترین ویتامین های موجود در بدن می باشد. هم اکنون که در حال خواندن این مطلب هستید، مطمئنتا بدن شما کمبود این ماده ضروری را در بر دارد. طبیعیتا بهترین راه برای جبران کمبود آن، استفاده از قرص و کپسول  vitamin e هست. در ادامه مطلب در مورد مباحثی همچون: قیمت و نحوه خرید، فواید و عوارض آن، مالیدن کپسول روی پوست برای چاقی صورت و برطرف سازی جوش هی صورت، استفاده برای تقویت مو و ترمیم دورچشم و… صحبت میکنیم؛ پس تا ادامه با داروخانه آنلاین فردامارکت همراه باشید.

قرص ویتامین ای چیست؟
قرص ویتامین e برای چی خوبه؟ بدن ما نمی تواند تمامی ویتامین های ضروری و مورد نیاز خود را تولید و تامین کند به همین دلیل باید ما با خوردن مکمل یا غذا این ویتامین ها را برای بدن تامین کنیم. یکی از موارد مهم و ضروری که بدن ما به آن نیاز دارد vitamin e است. ویتامین ای به عنوان یک آنتی اکسیدان شناخته می شود و جز ویتامین های محلول در چربی است.این ویتامین از اثرات مخرب رادیکال های آزاد بر سلول های بدن جلوگیری میکند و احتمال بروز سرطان، آلزایمر و بیماری های قلبی را کاهش می دهد. یکی از راه های تامین آن، مصرف این کپسول می باشد.

خواص کپسول ویتامین E
قرص های ویتامین ای خواص ویژه ای دارند که برای همه ی افراد بسیار موثر است در زیر به بررسی این خواص می پردازیم:

قرص ویتامین E برای پوست
استفاده از این کپسول برای حفظ سلامت و شادابی پوست و همچنین جلوگیری از پیری زودرس پوست بسیار موثر است همچنین از پوست در برابر اشعه ماورابنفش خورشید و همچنین دود سیگار محافظت می کند همچنین باعث جلوگیری از التهابات پوستی و اگزما و جوش می شود از این کپسول برای درمان جوش،زخم،چین و چروک پوست و بازسازی احیای سلولی استفاده می شود.

قرص ویتامین ای برای مو
قرص ویتامین E خواص بسیار زیادی برای مو دارد زیرا با افزایش جربان خون رسانی به سر باعث حفظ رطوبت طبیعی پوست سر شده و از پوسته پوسته شدن آن جلوگیری می کند همچنین با اضافه کردن روغن آن به موهای خود می توانید وز شدن و خشک شدن موهای خود را برطرف کنید.

قرص ویتامین E برای زنان
این کپسول نقش مهمی در تنظیم هورمون های زنانه و کاهش علائم قبل از قاعدگی دارد.ویتامین ای با متعادل کردن هورمون ها رسیدن به وزن مطلوب را راحت تر می کند و باعث چاق شدن برخی از افراد می شود همچنین چرخه ی قاعدگی را منظم کرده و دردها و خونریزی آن را کاهش می دهد.

ویتامین E برای دور چشم
همان طور که می دانید پوست های خشک بیشتر در معرض چین و چروک پوست قرار می گیرند ، بیشترین چروکی که روی صورت دیده می شود ، اغلب مربوط به دور چشم می باشد . معمولا در فصل های سرد سال این چین و چروک های پوست افزایش می یابد و ما باید با راهکارهایی آن ها را کاهش دهیم و به طور کل از بین ببریم . قبلا از این که بخواهیم در مورد روش های از بین بردن چین و چروک پوست صحبت کنیم ، به شما عزیزان توصیه می کنیم ، تا قبل از سن 30 سالگی از ماسک هایی برای زیباتر و بهتر نگه داشتن پوست خود استفاده کنید ، ماسک هایی مانند ، روغن زیتون ، آلوئه ورا و … که دارای انواع ویتامین های مورد نیاز پوست هستند .

ویتامین ای برای کودکان
این ماده مهم، یکی از اصلی ترین ویتامین ها برای رشد بهتر و سلامت کودک شما می باشد . به طور کلی می توان گفت آن ، سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند و نمی گذارد که سیستم ایمنی در برابر میکروب ها و ویروس ها مقاومت خود را از دست بدهد . vitamin e در جریان خون بدن کودک نقش مهمی دارد و به تمام اعضای بدن اجازه می دهد تا در هنگام فعالیت با یک دیگر تعامل داشته باشند .

کودکان معمولا ویتامین E را به صورت کامل در طول روز به دست نمی آورند و این یکی از اشتباهاتی است که خانواده ها منجر به آن می شوند ، شما حتی می توانید برای تامین آن بدن کودک خود از غذاهایی مانند میوه ها ، سبزیجات ، آجیل ها و مغز ها استفاده کنید .

عوارض کپسول ویتامین E
قبل از این که بخواهیم در مورد عوارض این کپسول صحبت کنیم ، باید در نظر داشته باشید که حتما این کپسول را طبق دستور پزشک مصرف کنید . برخی از افراد به اشتباه فکر می کنند می توانند برای جلوگیری از بروز سکته قلبی و یا سرطان می توانند به مقدار بیشتری از آن را استفاده کنند ، در حالی که ممکن است به سایر اعضای شما ضربه وارد کند .

مصرف بیش از اندازه آن قطعا باعث اختلال در انعقاد خون می باشد که در نهایت منجر به سکته قلبی و خونریزی مغزی و سکته مغزی می شود . پس استفاده بیش از اندازه از کپسول ویتامین E خطراتی را برای شما دوست عزیز به همراه خواهد داشت .

بهترین زمان مصرف قرص ویتامین ای
یکی از سوالاتی که به وفور برای افراد به وجود می آید این است که بهترین زمان مصرف ویتامین ای چه زمانی است؟ در کل ما دو نوع ویتامین داریم. ویتامین های محلول در چربی و ویتامین های محلول در آب. ابتدا باید بدانیم که ویتامینی که می خواهیم مصرف کنیم جز کدام دسته است؛ ویتامین E جز ویتامین های محلول در چربی می باشد که باید آن را در وعده های غذایی که دارای چربی است مثل وعده های شام و یا ناهار مصرف کرد زیرا ویتامین ای تنها با چربی جذب می شود.

 

کپسول ویتامین ای ۶۰۰ واحد هلث اید
ویتامین‌ها موادی هستند که بدن‌ ما برای رشد و عملکرد طبیعی به آنها نیاز دارد. بدن ما به طور کل به ۱۳ نوع ویتامین نیاز دارد که به ۶ دسته تقسیم می‌شوند: ویتامین A، ,ویتامینٍB، ویتامین D، ویتامین E و ویتامینK. ما معمولا می‌توانیم ویتامین‌ها را از غذاهایی که می‌خوریم، دریافت کنیم. همچنین بدن ما می‌تواند ویتامینD و ویتامین K را خودش بسازد.
هر ویتامین در بدن ما نقش ویژه‌ای دارد که در صورت کمبود آن، ممکن است مشکلاتی برای سلامتی و عملکرد صحیح بدن ما پیش بیاید. بهترین راه دریافت ویتامین‌ها داشتن یک رژیم غذایی متعادل و متشکل از غذاهای مختلف است.
البته در برخی موارد ممکن است بدن ما به مکمل غذایی نیاز داشته باشد. اما پیش از مصرف این نوع مکمل‌ها، بهتر است ابتدا با پزشک‌ مشورت کنیم، زیرا مصرف بیش از حد برخی ویتامین‌ها ممکن است منجر به بروز مشکلاتی برای سلامتی شود.
 ویتامین‌ E کلسترول را متعادل می‌کند
کلسترول ماده‌ای طبیعی است که توسط کبد تولید می‌شود و برای عملکرد مناسب سلول‌ها، اعصاب و هورمون‌ها در بدن ضروری است. هنگامی که سطح کلسترول در حالت نرمال است، آنها متعادل، نرمال و سالم هستند.
کلسترول هنگامی خطرناک است که اکسید شود. مطالعات نشان داده‌اند که ویتامین E به عنوان یک آنتی‌اکسیدان محافظت‌کننده با اکسید شدن کلسترول مبارزه می‌کند. دلیل آن هم این است که، ویتامین E می‌تواند با آسیب‌های رادیکال‌های آزاد در بدن که منجر به اکسید شدن کلسترول می‌شوند، مقابله کند.
ویتامین E در طب برای درمان مشکلات زیادی به کار می رود که به خاطر کمبود ویتامین E بوجود می آید و معمولاً این کمبود به دلیل اختلال و جذب چربی ایجاد می شود . این ویتامین همچنین در دوزهای بالا در بیماری های دژنراتیو به کار می رود مثل تحلیل رفتن عضلات و بیماری روماتیسم مفاصل.
عوارض کمبود ویتامین E
از جمله عوارض کمبود این ویتامین می توان گفت باعث افزایش احتمال ابتلا به سرطان و مشکلات قلبی و عروقی و اختلالات تولید مثلی می‌شود. همچنین کمبود ویتامین  E باعث ریزش مو می‎شود.
یکی دیگر از عوارض دیگر کمبود ویتامین E خونریزی می‎باشد که ممکن است در مغز یا به وسیله لکه‎های وسیعی در زیر پوست و شکم پیدا گردد.
کپسول ویتامین ای ۶۰۰ هلث اید حاوی ویتامین ای با کیفیت بالا و ساخته شده با منابع طبیعی است.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قرص ویتامین e، اینجا کلیک کنید.

 

  • دکتر شکیب